Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Tidig natt

Av Evelina - 15 augusti 2010 01:14

Har riktigt tråkigt, just nu.

Lägger mig inte än på länge, kommer väl antingen att sitta vid datorn eller läsa hela natten som vanligt.

Dom andra sitter ute och tjötar, mamma,pappa,robin(brorsan) och petter, brorsans kompis.

Även grannen, men han är inte värd att nämna xD

Ska väl arbeta på boken lite senare, har inte kommit på någon bra titel ännu.

Började igår.

Så det är väl kanske inte så konstigt.

Beställde en skiva och en tröja, i slutet av Juli tror jag.

Har inte fått nåt än, mamma har ringt till dom och sagt de.

Fast då hade den som skulle leverera de försenad, dem skulle kommit i Torsdags.

Men har inte fått nåt!

Jävla skit asså...

Varierar lite på musiken, ibland lyssnar jag på Black Veil Brides som jag ÄLSKAR mer än allt annat

Och ibland på Jeffree Star ^^

Han e cool.

Men jag skriver mer imorn, bai bai <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards